Nagrody

Jesteśmy dumni z tego, że nasze osiągnięcia i sukcesy w performance marketingu zostały dostrzeżone i docenione przez naszą branżę.

2015: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: finanse – wyróżnienie za kampanię Legal & General

Legal & General oraz Optimise zdobyły nagrodę w kategorii finanse za 2013 rok, ale był to zaledwie przedsmak tego co udało nam się osiągnąć w kolejnym roku. Ścisła współpraca pomiędzy reklamodawcami, siecią i wydawcami zaowocowała wykładniczy wzrost wyników sprzedażowych liczonych rok do roku. Wszelkie założone cele roczne zostały przekroczone, a stosunkowy wkład kampanii afiliacyjnych w wyniki sprzedażowe znacząco się zwiększył. Potwierdziło to znaczenie kanału performance marketingowego dla wyników osiąganych przez Legal & General, czyniąc z performance marketingu priorytet w strategii na przyszłe lata.

2015: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: innowacyjny reklamodawca – wyróżnienie za kampanię wiązaną Aviva

Aviva i Optimise opracowały wiązaną kampanię bodźcową, aby zwiększyć sprzedaż oraz wartość LTV posiadanej bazy klienckiej. Aviva chciała skuteczniej dotrzeć do klientów preferujących urządzenia mobilne, więc obie strony podjęły starania w celu rozwinięcia działającej i sprawdzonej wiązanej kampanii bodźcowej pod tym kątem.

Aviva włączyła program bodźcowy do swojej nowej aplikacji mobilnej MyAviva. Logowanie sieciowe oraz prosty i bezproblemowy sposób korzystania z aplikacji miały kluczowe znaczenie. Dzięki procesowi ‘cichej’ rejestracji opracowanemu przez Optimise, AVIVA mogła umiejętnie wykorzystać zebrane dane, aby zapewnić klientom jak najlepszą obsługę i wrażenia.

2014: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: finanse – główna nagroda

Zostaliśmy nagrodzeni za zarządzanie i rozwijanie kampanii afiliacyjnej dla Legal & General, którą przejęliśmy od konkurencyjnej sieci Awin we wrześniu 2013 roku. W krótkim czasie osiągnęliśmy bardzo wiele, efektywnie migrując istniejący program, zwiększając ilość dokonywanych sprzedaży,
osiągając roczne wyniki na poziomie o 5% wyższym od zakładanych przez reklamodawcę.

Współpracując z Legal & General, jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy ofertę wielostopniowego cashback’u, zwiększając wartość LTV klientów cashback i utrzymując poziom dokonywanych poprzez ten kanał sprzedaży pomimo obniżonej stopy cashback w pierwszym roku.

2014: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: finanse – wyróżnienie

Od pięciu lat prowadzimy program afiliacyjny RBS. Kampania obejmuje dwie niezwykle renomowane marki – NatWest oraz RBS – oraz pokaźną liczbę kategorii produktów, włączając w to karty kredytowe, rachunki bieżące i oszczędnościowe, kredyty detaliczne i hipoteczne.

W styczniu 2013 roku, Performics zostało włączone do kampanii jako agencja, dzięki czemu
w przeciągu rok odnotowano 116% wzrost zatwierdzonych aplikacji online na wszelkie produkty RBS oferowane za pośrednictwem programu afiliacyjnego. Do tego sukcesu przyczyniło się wiele czynników, a w szczególności dbałość o spójność i niezawodność, które zaowocowały zwiększeniem zaufania do kampanii.

Afilianci zyskali silniejsze przekonanie do kampanii dzięki większemu zaangażowaniu reklamodawcy i wprowadzeniu wyróżnień dla najskuteczniejszych z nich. Utrzymano szeroki wachlarz dostępnych produktów oraz zrewidowano metody trackingu i płatności. Optimise i Performics współpracując
z RBS wprowadziło nowe produkty, takie jak konkurencyjne karty kredytowe Balance Transfer and Purchase, dając afiliantom jeszcze więcej możliwości promowania swojej marki.

FT badges 19 April 2012

2014: Sunday Times: lista HSBC International Track 200

Optimise zajęło siódme miejsce na liście Sunday Times HSBC International Track 200. Ranking publikowany przez Sunday Times co roku w lipcu, obejmuje prywatne brytjskie firmy odnotowujące największy wzrost sprzedaży zagranicznej. Optimise zajęło siódme miejsce, obok firm z wielu różnych branż i szybko rozwijających się spółek z branży cyfrowej, w tym Skyscanner (30) oraz Mind Candy (21).

Osiągnęliśmy organiczny wzrost sprzedaży zagranicznej o 144% oraz wzrost dochodów z 0,7 miliona funtów do 4 milionów funtów w okresie od2011 do 2013 roku. Tak duży wzrost osiągnęliśmy dzięki rozszerzaniu naszej światowej sieci oraz nowym filiom założonym w Warszawie, Delhi, Sydney i Sao Paulo.

2012: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: innowacyjna sieć – główna nagroda

Powtarzalny sukces ofert opartych na marketingu bodźcowym stanowi dowód przydatności tego podejścia w pozyskiwaniu klientów. Ostatnio, nawet reklamodawcy i afilianci, którzy do tej pory nie korzystali z tego narzędzia, zaczęli podejmować próby jego wykorzystania. Jednakowoż, wprowadzanie takich bodźców na rynek może być kosztowne i czasochłonne, a sukces kampanii trudny do osiągnięcia i podtrzymania.

Naszą odpowiedzią na to wyzwanie jest stworzona przez nas technologia nagradzania – unikalne rozwiązania z zakresu marketingu bodźcowego zapewniająca gamę produktów online
do zarządzania nagrodami oraz techniczne środki wspierające pozyskiwanie i zatrzymywanie klientów.

Systemy nagradzania Optimise dają reklamodawcom i afiliantom możliwość oferowania, śledzenia, weryfikacji i realizacji nagród za zakup nowego produktu. Administrujemy całym tym procesem, począwszy od rejestracji klienta, aż do realizacji nagrody, a także zajmujemy się projektowaniem, tworzeniem i hostingiem niezbędnych treści, stron oraz widgetów.

Rozwiązanie to osiągnęło fenomenalny sukces, napędzając pozyskiwanie klientów w rozmaitych branżach, nie wymagając dużych nakładów, wysiłku oraz zdolności technicznych od naszych klientów.

2011: Nagrody Performance Marketingu – kategoria: finanse – wyróżnienie

Zostaliśmy wyróżnieni za zarządzanie i rozwój programu kart kredytowych HBOS. Marketing afiliacyjny zajmuje centralny punkt w strategii marketingowej HBOS i afilianci w znaczącym stopniu przyczynili się do zrealizowania założeń spółki na 2010 rok.

HBOS, Opimise oraz afilianci ściśle współpracowali, aby utrzymać poziom sprzedaży oraz zwiększać wartość kont przy jednoczesnej minimalizacji zagrożeń. Pomogliśmy również HBOS rozwinąć ofertę dla istniejących klientów oraz usprawnić pozyskiwanie nowych, a także urozmaicić swój marketing afiliacyjny.

Sukces HBOS został osiągnięty dzięki dobrej komunikacji i budowaniu relacji z afiliantami; dywersyfikacji partnerów poprzez aktywność mailową; utrzymywanie poziomu sprzedaży
i zwiększanie wartości kont poprzez wykorzystanie cashback i odpowiednie zawieranie umów; poszerzanie gamy produktów w celu urozmaicania oferty; oraz optymalizację stron docelowych.