e-Commerce Polska awards – głosujemy na Neckermann Podróże

e-Commerce Polska awards – głosujemy na Neckermann Podróże

W tym roku odbędzie V edycja Konkursu e-Commerce Polska awards. Inicjatywa jest dedykowana sklepom i platformom internetowych, które dostosowują się do zmian zachodzących na rynku.

Nasz Klient Neckermann Podróże bierze udział w konkursie w kategorii – „Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży”. Działania Optimise dla Neckermann Podróże, mają na celu przywrócenie użytkownikom przyjemności w kontakcie z reklamą. W budowaniu relacji z klientami firmie zależy na wytworzeniu zainteresowania reklamą graficzną z wyselekcjonowaną treścią dedykowaną konkretnemu użytkownikowi. Najlepszych wśród najlepszych wybierze grono specjalistów z branży gospodarki cyfrowej.

W ubiegłym roku Neckermann Podróże zdobył główną nagrodę w konkursie Ekomersy 2016. Firma została doceniona za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży. Nagroda była uwieńczeniem współpracy między Optimise i Neckermann Podróże, która przełożyła się na wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji i zwiększenie średniej wartości rezerwacji o 7%.

Wy również możecie wesprzeć Neckermann Podróże głosując w Konkursie e-Commerce Polska awards  w kategorii – Najlepsza obsługa Klienta. W niej decydujecie Wy, a nie jury!

Swój głos możecie oddać do 31.08: http://opinie.mobi/#/token/F9I7QL?skipi

Kibicujemy firmie i życzymy wygranej!
Zespół Optimise