Kampanie

Oferujemy szeroki wachlarz kampanii generowania leadów, dzięki którym będziesz mógł nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami w wybrany przez Ciebie i skuteczny sposób. Do wyboru masz kampanie, w których klienci rejestrują się, aby otrzymywać materiały reklamowe poprzez email; broszury informacyjne dotyczące produktów, zachęcające do dalszego kontaktu; próbki pozwalające zapoznać się z produktem lub usługą; oraz możliwość oddzwaniania do klientów na ich życzenie.

Icon-Product-Feeds-WoB-220px

Rejestracja klientów

Kampanie oparte na dokonywaniu rejestracji klientów pozwolą Ci rozbudowywać Twoją bazę danych do celów marketingowych o nowych, wstępnie zweryfikowanych i spełniających określone przez Ciebie kryteria, potencjalnych klientów. Następnie, poprzez dalsze własne działania marketingowe, czy to poprzez email, czy newsletter z najciekawszymi ofertami, będziesz mógł zamienić potencjalnych klientów w faktycznych nabywców Twoich produktów i usług. Ten typ kampanii generowania leadów skupia się na krótkoterminowym podniesieniu wskaźników rentowności ROI

Prośby o broszury informacyjne

Kampanie oparte na schemacie, w którym klienci zwracają się z prośbą o przesłanie broszur informacyjnych pozwolą Ci rozbudowywać Twoją bazę danych do celów marketingowych i jednocześnie dostarczać potencjalnym klientom szczegółowe informacje na temat Twoich produktów, dzięki czemu naprowadzisz ich do lejka zakupowego lub pomożesz podjąć decyzję o dokonaniu zakupu. Ten typ kampanii generowania leadów jest najczęściej wykorzystywany przez firmy z sektora turystycznego i motoryzacyjnego oraz zajmujące się handlem detalicznym.

Icon-Post-Impression-Tracking-WoG-220px
Icon-Item-Tracking-GoW-220px

Próbki produktów

Kampanie oparte na oferowaniu próbek pozwolą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów dzięki darmowym próbkom nowych produktów lub kuponom na bezpłatne skorzystanie z usługi.
Jest to skuteczna metoda nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami zachęcająca ich do spróbowania, a następnie zakupienia Twojego produktu. Ten typ kampanii generowania leadów jest najczęściej wykorzystywany przez firmy z sektora rozrywkowego oraz oferujące sprzęt rekreacyjny, a także handlujące produktami szybkozbywalnymi (FMCG).

Prośby o oddzwonienie

Kampanie generowania leadów oparte na schemacie, w którym klienci proszą o oddzwonienie do nich, pozwalają identyfikować potencjalnych klientów już na wczesnym etapie ich ścieżki zakupowej, w szczególności takich, którzy nie są jeszcze zdecydowani na dokonanie zakupu oraz w przypadku zakupów wymagających większego zaangażowania i namysłu, dla których dokonywanie transakcji online może być utrudnione. Ten typ kampanii generowania leadów jest najczęściej wykorzystywany przez firmy z sektora finansowego, ubezpieczeń, motoryzacyjnego oraz energetycznego.

Icon-Post-Impression-Tracking-WoG-220px