Research

Nowatorskie narzędzie do generowania i optymalizacji dużych ilości leadów o wysokiej jakości, nie tylko produktowych, ale również sprofilowanych pod kątem grupy docelowej Klienta. Działania zarówno online, jak i offline mające na celu wsparcie sprzedaży. Przygotowujemy cały proces od początku do końca, a także wstępnie walidujemy dostarczane dane. Bierzemy odpowiedzialność za jakość naszych leadów.

Icon-Market-Intelligence-GoW-220px

Leady ankietowe– krótkie badanie mające na celu pozyskać leady z określonej grupy docelowej np. użytkownicy 20+ zainteresowani sportem i zdrowiem. Generowane za pośrednictwem narzędzi internetowych lub call center.

Zimna baza – leady zebrane minimum na 1 miesiąc przed przekazaniem, możliwość doboru określonego targetu nie tylko ze względu na dane demograficzne takie jak: geolokalizacja, wiek, czy płeć, ale również dane behawioralne np. czy lubią wydawać pieniądze, czy pracują itp.

OptimiseMedia
Icon-Post-Impression-Tracking-GoW-220px

Korejestracja i kosporing– budowanie bazy danych Klienta na użytek własny oraz generowanie dużych wolumenów leadów osób zainteresowanych produktem, przy relatywnie niskich kosztach

Leady produktowe – wysokiej jakości leady zawierające kontakty do osób zainteresowanych produktem/usługą. Działania zarówno na formularzach Klienta, jak i na formularzach własnych.

Icon-Data-Exchange-WoG-220px
Icon-Extended-Data-GoW-220px

Leady profilowane – generowane przy użyciu call center w wyniku badania profilującego użytkownika. Na jego podstawie rekomendowane są produkty/usługi Klienta.