Technology platform

Nasza zastrzeżona, stabilna i bezpieczna platforma technologiczna Lead Generation pozwala wydawcom wyspecjalizowanym w generowaniu leadów kierować potencjalnych klientów na hostowane przez nas strony docelowe, gdzie przy pomocy odpowiednich formularzy pozyskujemy dane takich klientów i ich zgodę na to, aby reklamodawca mógł się z nimi skontaktować. Precyzyjnie dobrane pytania w formularzach kontaktowych pozwalają skutecznie odfiltrować użytkowników, którzy nie spełniają wymagań reklamodawcy i nie pasują do stworzonego przez niego profilu. Po przesłaniu formularza, nasza technologia dokonuje walidacji leadów pod kątem uprzednio zdefiniowanego profilu, aby zapewnić ich jakość i optymalne współczynniki kowersji.

Icon-Data-Platform-WoG-220px

Przechwytywanie leadów

Nasi wydawcy specjalizujący się w generowaniu leadów, wykorzystując uprzednio zatwierdzone formularze pozyskują dane potencjalnych klientów oraz ich zgodę na to, aby reklamodawca mógł się z nimi skontaktować. Standardowy lead zawiera imię i nazwisko użytkownika, jego adres mailowy, adres pocztowy, numer telefonu oraz informację o interesującym go produkcie
lub usłudze. Nasze formularze można w elastyczny sposób modyfikować, aby docierać
do odpowiednich klientów, wykluczając jednocześnie osoby o niepożądanym profilu. Formularze te posiadają również mechanizmy sprawdzające np. czy adres mailowy bądź numer telefonu zostały wprowadzone w prawidłowym formacie.

Weryfikacja leadów

Wykorzystując działającą w czasie rzeczywistym usługę sieciową, która dokonuje również wstępnej weryfikacji danych i pozwala na ciągłą opymalizację kampanii, leady są przesyłane na naszą platformę Lead Generation. Następnie dokonujemy dalszej weryfikacji pozyskanych danych, w tym: dynamiczna deduplikacja; testowanie leadów; wykrywanie fałszywych leadów – sprawdzanie wieku, składni nazwisk, niedozwolonych ciągów oraz znaków, przypadkowych kombinacji klawiszy, formatu numerów telefonicznych i adresów, filtrowanie wulgaryzmów, itp. Możemy również dokonywać deduplikacji danych na podstawie uprzednio uzgodnionych kryteriów.

Icon-Post-Impression-Tracking-WoG-220px
Icon-Item-Tracking-GoW-220px

Transfer leadów

Nasza technologia umożliwia przesyłanie zweryfikowanych leadów do reklamodawcy w czasie rzeczywistym w postaci strumieni XML, codziennych plików wsadowych w formacie CSV, wgrywania danych z wykorzystaniem protokołu SFTP albo integracji z oprogramowniem call center. Nasza technologia zapewnia możliwość szybkiego wykorzystania zweryfikowanych leadów, dzięki czemu Twoje współczynniki konwersji będą zawsze na optymalnym poziomie. Współpracujemy ściśle z naszymi reklamodawcami oraz wydawcami specjalizującymi się w generowaniu leadów, aby zagwarantować, że w kontaktach z klientem zawsze stosowane są najlepsze praktyki, a współczynniki konwersji osiągają maksymalne wartości. Stale udzielane przez naszych partnerów informacje zwrotne pozwalają nam ciągle udoskonalać kryteria profilowe wykorzystywane w formularzach kontaktowych i optymalizować współczynniki konwersji.