Optymalizacja zasięgu

Podstawą do zoptymalizowania treści i efektywności Twojego przekazu jest wiedza o tym jaki rodzaj klientów wchodzi w interakcję z danym rodzajem wydawcy i na jakim punkcie ścieżki zakupowej się to odbywa. Wykorzystujemy nasze najnowocześniejsze technologie, przeogromne doświadczenie oraz systemy monitorowania wydajności, aby dopasować wydawców i ich użytkowników do odpowiednich reklamodawców i produktów w najwłaściwszym momencie, wykorzystując najodpowiedniejsze do tego urządzenia i treści. Dzięki temu zwiększysz swój zasięg oraz sprzedaż,
a także wzmocnisz atrakcyjność swojej marki oraz zaangażowanie i lojalność klientów.

Email

Nasi wydawcy zajmujący się email marketingiem dysponują bardzo szeroką bazą danych klientów. Mogą dzięki temu precyzyjnie dobierać grono odbiorców, aby zwiększać zasięg kampanii, tworzyć potrzebę u klienta i skutecznie zachęcać do zakupu.

Media społecznościowe

Nasi wydawcy z mediów społecznościowych zwiększają zasięg kampanii oraz świadomość konsumencką. Pomagają tworzyć potrzebę u klienta poprzez ściśle ukierunkowane promowane posty i reklamy na Facebooku i Tweeterze. Jeśli produkt spełnia oczekiwania kIientów, mogą oni zaniechać poszukiwania alternatywnych opcji, co przyniesie długofalowe korzyści.

Reklama natywna

Reklama natywna może być swietnym sposobem na informowanie, edukowanie i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami na początku ich ścieżki zakupowej. Wykorzystujemy monitorowanie wydajności, aby uzyskać pewność, że przekaz kierowany jest do właściwego grona odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. Analizujemy także wskaźniki rentowności ROI, takie jak eCPA i eCPL, aby nieustannie optymalizować treść przekazu i dobór adresatów.

Programmatic display

Zakupu mediów za pomocą rozwiązań programmatic pozwala wykorzystać informacje o zachowaniu użytkowników do ustalania w czasie rzeczywistym potencjalnej wartości i wpływu zakupionej reklamy na tychże użytkowników. Monitorowanie wydajności pozwala nam skutecznie identyfikować ‘najlepszych’ klientów. Programmatic display wykorzystuje te informacje, aby w najwłaściwszym momencie dotrzeć do takich użytkowników, wykorzystując najodpowiedniejsze do tego urządzenia i treści.

Witryny content

Nasi wydawcy content zwiększają świadomość dużych grup konsumentów, których łączą podobne potrzeby. Zamiast prezentowania szablonowych artykułów redakcyjnych, przedstawiają oni w oryginalny sposób wszystkie cechy i korzyści płynące z zakupienia danego produktu, a nie wyłącznie jego cenę. Możemy także optymalizować sprzedaż poprzez odpowiedni marketing bodźcowy wykorzystujący systemy nagradzania.

Porównywarki

Dzięki porównywarkom konsumenci mogą porównywać ceny, cechy oraz korzyści z produktów róznych reklamodawców. Takie witryny generują znaczący przychód pod warunkiem, że cena produktu jest konkurencyjna. Optymalizujemy sprzedaż poprzez silne i skuteczne EPC oraz dbamy
o to, aby korzyści były długofalowe.

Witryny cashback, lojalnościowe

Nasi wydawcy cashback, programów lojalnościowych i nagród to zaufane marki o rozległym zasięgu, które mogą w znaczący sposób podnieść poziom sprzedaży, o ile dysponują dobrą ofertą. Dzięki cashback, produkty zajmujące poślednie miejsca w porównywarkach mogą zyskać status wiodących na rynku . Witryny cashback pomagają także tworzyć potrzebę zakupu, szczególnie w przypadku reklamodawców, których konsumenci wcześniej nie brali pod uwagę. Koncentrujemy swoje działania na generowaniu długofalowych korzyści poprzez kierowanie ofert do najbardziej wartościowych segmentów klienckich i wykorzystywaniu naszej unikalnej technologii ‘zadzwoń po cashback’, aby osiągnąć maksymalne korzyści również z ruchu generowanego przez urządzenia mobilne.

Witryny z kuponami i rabatami

Nasi wydawcy kuponów i rabatów to zaufane marki o rozległym zasięgu. Mając do dyspozycji dobrą ofertę, mogą w znaczący sposób podnieść poziom sprzedaży. Rozwijamy wyjątkowe oferty aby zapewnić jak największy zasięg kampanii poprzez email, strony domowe oraz najpopularniejsze witryny w danej kategorii. Wykorzystujemy kupony o krótkim terminie ważności aby błyskawicznie napędzać sprzedaż oraz unikalne programy dla wydawców, aby zachęcić ich do pozyskiwania najlepszych klientów, lojalnych Twojej marce. Optymalizujemy również kampanie paid-search dla słów kluczowych ‘marka + kupon’, aby zwiększać dodatkową sprzedaż.

Wydawcy paid-search

Wydawcy paid-search – oferujący płatną reklamę w wyszukiwarkach – mogą zapewnić natychmiastowy, ściśle ukierunkowany wzrost sprzedaży produktów z ‘długiego ogona’ marki, oparty na wyszukiwaniu ogólnych słów kluczowych, zarówno z urządzeń stacjonarnych,
jak i mobilnych. Optymalizujemy takich wydawców zapewniając, że dbają o ochronę marki, spychając na dalszy plan resztę konkurencji w wynikach wyszukiwania. Zapewniamy również to,
że promują większą ilość unikalnych punktów sprzedaży uzupełniając w ten sposób strategię paid-search reklamodawcy, przy jednoczesnym dostosowywaniu oferowanych wartości PPC do poziomu zapewniającego ciągłą opłacalność kampanii.

Retargeting oraz remarketing

Tacy wydawcy pozwalają reklamodawcom ponowić kontakt z klientami, którzy odwiedzili ch witrynę, ale nie dokonali zakupu. Optymalizujemy te technologie stosując jasne zasady nadawania hierarchii plikom cookie w sposób zapewniający zwiększanie dodatkowej sprzedaży, bez uwzględniania źródeł bezpośrednich.

Zapisz Się