Rozwiązania

Naszą technologię rozwijamy od wielu lat, co pozwoliło nam stworzyć rozległą, stabilną
i elastyczną infrastrukturę odpowiadającą wyzwaniom stawianym przez nieustannie rozwijający się rynek performance marketingu. Możesz osiągać rozliczne korzyści dzięki oferowanej przez nas pełnej przejrzystości, raportowaniu w czasie rzeczywistym, najnowocześniejszemu monitorowaniu wydajności i szerokiej gamie rozwiązań pomagających Ci nawiązać kontakt z klientami oraz optymalizować współczynnik konwersji, zyski z mediów i rentowność inwestycji marketingowych.

API

Zapewniamy szereg rozwiązań API które możesz zastosować do raportowania czy przeszukiwania katalogu ofert promocyjnych. Wszystko w łatwy do zintegrowania sposób i w pełni zautomatyzowany proces, dzięki czemu masz więcej czasu na optymalizację swoich kampanii.

 

Basket tracking

Basket tracking pozwala mierzyć sprzedaż poszczególnych produktów dając bezcenny wgląd w preferencje konsumentów, dzięki czemu możesz optymalizować ilość i wartość dokonywanych sprzedaży.

Cashback na telefon

Jesteśmy jedyną siecią afiliacyjną, która oferuje włączenie opcji ‘cashback na telefon’ do kampanii typu cashback, dzięki czemu możesz osiągać jeszcze lepsze współczynniki konwersji, wyższe przeciętne wartości zamówień oraz korzystniejszy wskaźnik rentowności ROI.

Tracking połączeń

Nasze rozwiązania z zakresu trackingu połączeń zapewniają przypisanie unikalnego numeru telefonu, szczegółowe raportowanie i efektywną walidację. Dzięki temu osiągniesz wyższy współczynnik konwersji z ruchu mobilnego i dla produktów, których nabycie wiąże się z głębszym zastanowieniem i zaangażowaniem klienta – efekty na poziomie porównywalnym z wynikami call-centre.

Tracking mobilny

Nasza zaawansowana technologia trackingu mobilnego pozwoli Ci śledzić wszelką aktywność na mobilnych przeglądarkach, witrynach mCommerce oraz aplikacjach działających w systemach iOS, Android lub Windows. Wykorzystaj w pełni stale rosnący potencjał mCommerce optymalizując swoje zyski z ruchu generowanego przez urządzenia mobilne, zwiększając współczynniki konwersji i sprzedaż, osiągając w ten sposób korzystniejszy wskaźnik rentowności ROI.

Post-impression tracking

Tracking post-impression umożliwia mierzenie konwersji dokonywanych przez użytkowników, którzy nie kliknęli w reklamę, lecz zobaczyli jej treść. Dzięki temu, możesz odnosić korzyści ze skierowania przekazu do odpowiednich klientów we właściwym czasie, zwiększając swoje współczynniki konwersji oraz wskaźnik rentowności ROI..

Product feeds

Wszystkie nasze Product Feeds zawierają kompletne informacjami o produktach ich szczegółowych opisach, zdjęciach, linkach, cenach i innych ważnych informacjach. Wszystko to możesz dostosować do swoich potrzeb, dzięki czemu zoptymalizujesz swój współczynnik konwersji, zarówno na poziomie wybranej kategorii, jak i konkretnych produktów.

Retargeting

Współpracujemy z największymi wydawcami specjalizującymi się w retargetowaniu, oferując rozliczenia w modelu CPO lub CPS. Po implementacji naszych rozszerzonych kodów, reklamodawcy mogą zwiększać sprzedaż poprzez email retargeting oraz display retargeting.

Voucher feeds

Nasze voucher feed dostarcza informacji o aktualnych kuponach i kodach promocyjnych, dzięki czemu wydawcy mogą promować najlepsze oferty na rynku w wydajny i zautomatyzowany spsób.

Zapisz Się