Zgodność treści

Nasze rozwiązania oraz fachowe porady dadzą Ci pewność, że wszelkie Twoje treści i szablony są aktualne, dokładne, zweryfikowane i w zgodzie z obowiązującymi przepisami.

Z każdym klientem indywidualnie uzgadniamy zasady tworzenia programów reklamowych, oraz szczegółowe wytyczne dla wydawców, określające w jaki sposób mogą wykorzystywać powierzone im treści do promowania Twojej marki i produktów. Następnie, za pomocą sprawdzonych procesów audytu treści upewniamy się, że te reguły są przestrzegane.
Do procesów tych należą:

Zarządzanie treścią

Wydawcy otrzymują dostarczony przez klienta zestaw kreacji, które publikują na swoich witrynach. Treści te dostarczane są w pełnym zakresie standardowych formatów, rozmiarów oraz wzorów i spełniają wszelkie prawne standardy.

W stosownych przypadkach, treści przesyłane są w sposób dynamiczny, umożliwiając automatyczne aktualizacje. Aby zwiększyć różnorodność dostarczanych treści zachęcamy reklamodawców aby przygotowywali materiały we wszelkich formatach reklamowych oraz określali zakres w jakim mogą być one modyfikowane.

Monitorowanie i audyt treści

Oferowane przez nas połączenie zasobów wiedzy, niezawodnej i wydajnej technologii oraz dokładnych i elastycznych procesów audytu treści pozwala minimalizować zagrożenia dla wizerunku Twojej marki bez osłabiania efektywności kampanii.

Prowadzimy dzienniki wszystkich audytów i treści, zapewniając pełną przejrzystość i wgląd w postęp
i efektywność kampanii Tobie i Twoim udziałowcom.

Zanim zaczniemy monitorowanie, uzgadniamy z Tobą częstotliwość i zakres audytów, stosowne kary oraz procesy eskalacyjne. Dzięki temu masz w pełni przejrzystą sytuację i pewność, że Twoje kampanie afiliacyjne spełniają wszelkie wymogi prawne oraz ustalone standardy.

Zapisz Się