Kontrola jakości

Dzięki stosowanej przez nas ścisłej weryfikacji jakości ruchu sieciowego, możemy zagwarantować, iż wydawcy nie stosują nieuczciwych lub nieetycznych metod napędzania ruchu i sprzedaży. Dysponujemy także dokładnymi mechanizmami kontroli jakości dostosowywanymi specjalnie do kampanii mailingowych oraz cashback.

Jakość ruchu sieciowego

Chronimy Twoją kampanię poprzez ścisłe monitorowanie ruchu w sieci, aby zapewnić, że standardy jakości są ściśle przestrzegane, a wszelkie przypadki nadużyć natychmiastowo eliminowane. Nasze systemy automatycznie powiadamiają nas o wszelkiej podejrzanej działalności, a my podejmujemy niezbędne działania w celu zachowania standardów jakości.

Kontrola kampanii mailingowych

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby łagodzić ryzyko związane z kampaniami mailingowymi
i chronić zarówno Twoją markę, jak i klientów. Stosujemy ścisłe zasady weryfikacji w zakresie sprawdzania partnerów mailingowych, posiadanych przez nich zgód i zezwoleń, przestrzegania regulacji dotyczących ochrony danych, wiarygodności i spójności danych, zatwierdzania treści oraz zarządzania listą adresów zastrzeżonych

Kontrola kampanii cashback

Stosujemy specjalne środki kontrolne, aby minimalizować potencjalne ryzyko w kampaniach cashback. Dzięki współpracy z naszymi partnerami cashback, udało nam się wypracować zasady obejmujące wydłużone terminy walidacji, procesy weryfikacji danych, obowiązkowe oraz zalecane metody kontrolne ograniczające sposoby, częstotliwość i warunki płatności.

Dajemy Ci możliwość indywidualnego ustalania zasad i warunków aktywności cashback w Twoim programie. Nasz własny proces zarządzania zapytaniami cashback zapewnia efektywne administrowanie zapytaniami, sporami i niezarejestrowanymi transakcjami, dzięki czemu wizerunek Twojej marki pozostanie nienaruszony, a Twoi klienci będą mogli w pełni cieszyć się korzyściami płynącymi z programów cashback.

Zapisz Się