Uregulowania

 

Uregulowania

Jesteśmy jedyną w Wielkiej Brytanii firmą z branży performance marketingu posiadającą licencję FCA, dającą gwarancję klientom z sektora finansowego, że jesteśmy ekspertami w zakresie legislacji oraz zarządzania zgodnością w tej dziedzinie.
Nasz cały zespół jest w pełni świadomy istotności kwestii związanych z wprowadzaniem skutecznych uregulowań i monitorowaniem prawidłowości. Każdy członek naszego zespołu przechodzi specjalny program wdrożeniowy, po którym w dwuletnich odstępach odbywają się warsztaty odświeżające wiedzę i informujące o kluczowych zmianach, dzięki czemu ich wiedza jest zawsze aktualna.

Możemy również zorganizować takie warsztaty dla Ciebie, oferując porady i konsultacje w zakresie najistotniejszych uregulowań prawnych mogących mieć wpływ na Twoje promocje. Dzięki temu zyskasz pewność i przekonanie, aby dalej inwestować w swoje kampanie.

Standardy

Rynek performance marketingu kładzie silny nacisk na profesjonalizm, jakość i standard usług. Ponieważ branża jest bardzo innowacyjna i nieraz skomplikowana, współpraca jest niezbędna,
i z dumą jej przewodzimy

Pełnimy kluczową rolę w Radzie Performance Marketingu IAB, przewodząc Komitetowi
ds. Legislacji i Standardów i wywierając znaczący wpływ na udoskonalanie standardów obowiązujących w naszej branży, poprzez m.in.:

  • Karta Standardów Reklamodawcy, której celem jest zapewnienie przejrzystości
    w zakresie warunków płatności, uwiarygadniania sprzedaży, procesów odrzucania oraz dopuszczalnych warunków promocji.
  • Karta Standardów Wydawcy, której celem jest ujednolicenie nadrzędnych zasad
    i kluczowych praktyk, które powinni stosować wydawcy.
  • Kodeks Postępowania ds. Kuponów, którego celem jest zachęcanie do pozytywnego
    i stałego rozwoju tego niezwykle popularnego i istotnego kanału promocyjnego, przy jednoczesnej dbałości o to, aby podtrzymywać zaufanie klientów do tej metody płatności .
  • Przewodnik Retargetowania Behawioralnego, który definiuje najważniejsze standardy zapewniające ścisłe przestrzeganie zasad dotyczących okresów ważności i hierarchii plików cookie, controlowanej dystrybucji oraz ochrony prywatności konsumentów.
  • Kodeks Postępowania ds. Pobieralnego Oprogramowania, którego celem jest zapewnienie, że paski narzędziowe oraz oprogramowanie instalowane na urządzeniach konsumentów jest wykorzystywane w odpowiedzialny sposób i wyłącznie za zgodą reklamodawcy, dając konsumentom pełną nad nimi kontrolę i możliwość odinstalowania w dowolnym momencie.
  • Europejska Dyrektywa o Prywatności, której celem jest zapewnienie, że użytkownicy stron internetowych są informowani o wykorzystywaniu przez nie plików cookie i wyrażają na to zgodę.

Zapisz Się