Zaawansowany tracking

Nasza sieć afiliacyjna, sieć mobilna oraz działania lead generation oparte są na naszej unikalnej, najnowocześniejszej i niezwykle stabilnej platformie trackingowej. Współpracuje ona ze wszelkimi typami urządzeń, zapewnia mierzenie aktywności w czasie rzeczywistym, deduplikację danych oraz systemy raportujące. Dzięki temu masz dokładny i spójny przegląd wszelkiej aktywności, abyś mógł optymalizować wszystkie media, zwiększając sprzedaż oraz wskaźnik rentowności ROI.

Nieustannie rozwijamy nasze technologie, aby w pełni wykorzystać dynamicznie rozwijający się rynek performance marketingu, napędzany postępem technologicznym, nowymi urządzeniami i zmieniającymi się modelami zachowań konsumentów. Obecnie oferujemy całą gamę rozwiązań:

Tracking połączeń

Oferujemy przypisanie unikalnego numeru telefonu, szczegółowe raportowanie i efektywną walidację. Dzięki temu osiągniesz wyższy współczynnik konwersji z ruchu mobilnego i lepsze rezultaty w promowaniu produktów, których nabycie wiąże się z głębszym zastanowieniem i zaangażowaniem klienta – efekty na poziomie porównywalnym z wynikami call-centre.

Cross-device tracking

Nasz tracking mierzy również aktywności, które zapoczątkowane są na jednym urządzeniu, a finalizowane na drugim. Pozwala to na uzyskanie pełnego obraz ścieżki zakupowej danego konsumenta i wynagradzanie wydawców nawet jeśli ścieżka zakupowa obejmuje kilka urządzeń.

Dane rozszerzone

Mierzenie danych rozszerzonych pozwoli Ci analizować wydajność pod kątem wartości sprzedaży i identyfikować główne czynniki napędzające sprzedaż o podwyższonej wartości. Dzięki temu będziesz mógł optymalizować każdy aspekt swoich mediów, identyfikować najcenniejszych klientów i maksymalizować wartość sprzedaży.

Event tracking

Monitoruj aktywności konsumentów w lejku sprzedażowym dzięki technologii Event Tracking, pozwalającej na minimalizowanie ilości porzuconych transakcji oraz zwiększanie współczynnika konwersji . Dzięki tej technologii dodatkowe implementacje, jak np. retargetowanie może być wykonywane z poziomu naszego systemu, bez dokonywania zmian w kodzie strony.

Item tracking

Śledzenie sprzedaży na poziomie konkretnych produktów umożliwi Ci cenny wgląd w preferencje konsumentów, dzięki czemu będziesz mógł optymalizować ilość i wartość dokonywanych sprzedaży w podziale na produkty.

Tracking mobilny

Nasza zaawansowana technologia mobilna pozwoli Ci śledzić wszelką aktywność na mobilnych przeglądarkach, witrynach mCommerce oraz aplikacjach mobilnych opartych na najpopularniejszych platformach systemowych. Uzyskujesz pełny obraz interakcji konsumentów z performance marketingiem na wszelkich urządzeniach oraz możliwość wynagradzania wydawców nawet jeśli ścieżka zakupowa obejmuje kilka urządzeń.

Post-impression tracking

Tracking post-impression umożliwia mierzenie konwersji dokonywanych przez użytkowników, którzy nie kliknęli w reklamę, lecz zobaczyli jej treść. Dzięki temu, możesz odnosić korzyści ze skierowania przekazu do odpowiednich klientów we właściwym czasie, zwiększając swoje współczynniki konwersji oraz wskaźnik rentowności ROI.

Zapisz Się