Zarządzanie danymi

Informacja stanowi żywą walutę w marketingu, a zatem powinna służyć do projektowania skutecznych i zoptymalizowanych kampanii performance marketingowych. Dzięki naszej platformie zarządzania danymi oraz wymianie informacji, możesz w pełni wykorzystać oferowane przez nas niezrównane możliwości w zakresie monitorowania wydajności oraz tworzenia profili konsumenckich. Pozwoli Ci to optymalizować wrażenia klientów oraz wzmacniać siłę swojej marki, tym samym zwiększając Twoje współczynniki konwersji oraz wskaźnik rentowności ROI.

Platforma zarządzania danymi

Nasza platforma zarządzania danymi stanowi siłę napędową naszej technologii. W ostatnich latach poczyniliśmy znaczące inwestycje w hurtownię danych oraz systemy gromadzenia danych w chmurze, dzięki czemu możemy przechowywać i przetwarzać ogromne ilości danych w czasie rzeczywistym.

Każdy bit zbieranych przez nas informacji jest przechowywany w centralnej lokalizacji, dzięki czemu możemy zarządzać identyfikatorami plików cookie i urządzeń oraz własnym pobieraniem danych offline (data onboarding). Następnie uzupełniamy te dane wysokiej jakości źródłami danych od osób trzecich, dając Ci pełen wgląd w profile Twoich ‘najlepszych’ klientów, dzięki czemu będziesz mógł optymalizować swoje przyszłe zakupy mediów reklamowych.

Wymiana informacji

Wykorzystujemy wymianę informacji, aby zapewnić Ci łatwy dostęp do danych dotyczących wydajności poprzez API dla plików product feed  i kodów promocyjnych, oraz modułów raportujących. Dzięki temu, możesz zintegrować te dane ze swoim systemem w wydajny i zautomatyzowany sposób. Dzięki temu uzyskasz więcej czasu na optymalizację swoich kampanii i wskaźników rentowności ROI.

Zapisz Się