Reklama Display

Wydatki na reklamę display stanowią istotny element miksu marketingowego w mediach cyfrowych. Pomożemy Ci je zoptymalizować, zapewniając dotarcie do właściwych klientów za najkorzystniejszą cenę. Wykorzystaj w pełni potencjał reklamy display, dzięki naszemu monitorowaniu wydajności oraz umiejętności docierania do odpowiednich klientów za pomocą najwłaściwszych treści, zarówno poprzez urządzenia stacjonarne, jak i mobilne, media społecznościowe oraz z wewnątrz aplikacjami (in-app).

 

 

Icon-Behavioural-Intelligence-GoW-220px

Kupuj odbiorców, nie media

Nasz rozwinięty tracking, platforma zarządzania danymi oraz zaawansowany monitoring wydajności pomogą trafniej identyfikować ‘najlepszych’ klientów, dzięki czemu będziesz mógł lepiej dopasować swój przekaz i osiągnąć wyższe współczynniki konwersji. Jesteśmy w stanie określić specyficzne cechy użytkowników przynoszących największe zyski, dzięki czemu będziesz mógł stworzyć profile swoich ‘najlepszych’ klientów.

Nasze rozwinięte moduły raportujące dają szczegółowy wgląd w konkretne cechy kientów, takie jak wiek, płeć, rodzaj urządzenia, lokalizacja oraz pokrewne zainteresowania. Informacje te, uzupełnione danymi na temat sprzedaży i wartości koszyków pozwolą Ci zidentyfikować i dotrzeć do większej ilości ‘najlepszych’ klientów. Dzięki naszym afiliantom wyspecjalizowanym w reklamie display uzyskasz pewność, że kierujesz swój przekaz do odpowiednich odbiorców, w najwłaściwszym momencie, wykorzystując najodpowiedniejsze do tego treści i urządzenia.

 

Sukces dzięki optymalizacji reklamy display

Dzięki odpowiedniemu dopasowaniu segmentów klienckich, najodpowiedniejszych i najcenniejszych dla Twojej marki i produktów, pomożemy Ci zoptymalizować zaangażowanie klientów, współczynniki konwersji oraz wyniki sprzedaży. Z nami zoptymalizujesz swoje media display, a ich sukces będziesz mógł zweryfikować poprzez dowolnie dobrane przez siebie rzeczywiste wskaźniki, takie jak eCPA czy eCPM.

Icon-Cross-Device-Tracking-WoG-220px

 

Icon-Market-Intelligence-GoW-220px

Retargeting

Pomożemy Ci ponowić kontakt z klientami, którzy odwiedzili Twoją witrynę, ale nie dokonali zakupu. Dobierzemy odpowiednie treści, dopasowane do sytuacji, aby zachęcić klientów do powrotu na Twoją stronę i dokonania zakupu, dzięki czemu zwiększysz swoje współczynniki konwersji. Nasze technologie optymalizujemy wykorzystując monitorowanie wydajności, aby identyfikować najcenniejszych klientów i kierować do nich najodpowiedniejsze i najbardziej przyciągające treści.

Programmatic display

Ściśle współpracujemy z naszymi partnerami zajmującymi się programmatic display, aby ustalać w czasie rzeczywistym potencjalną wartość i wpływ danej reklamy na użytkowników, i na tej podstawie dokonywać zautomatyzowanego zakupu mediów reklamowych. Poprzez monitorowanie wydajności reklama programmatic skutecznie identyfikuje ‘najlepszych’ klientów i wykorzystuje te informacje, aby w najwłaściwszym momencie dotrzeć do takich użytkowników, wykorzystując najodpowiedniejsze do tego urządzenia i treści, zwiększając Twoje współczynniki konwersji oraz wskaźniki rentowności ROI.

 

Icon-Event-Tracking-WoG-220px

Icon-Market-Intelligence-GoW-220px

Reklama natywna

Reklama natywna może być świetnym sposobem na informowanie, edukowanie i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami na początku ich ścieżki zakupowej. Wykorzystując monitorowanie wydajności, nasi partnerzy od reklamy natywnej dadzą Ci pewność, że Twój przekaz kierowany jest do najwłaściwszego grona odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. Analizujemy wszelką aktywność pod kątem eCPA i eCPL, aby nieustannie optymalizować treść przekazu i dobór adresatów oraz wskaźniki rentowności ROI.

Media społecznościowe

Wykorzystując monitorowanie wydajności, nasi wydawcy specjalizujący się w  mediach społecznościowych mogą nawiązywać kontakt z nowymi klientami z Twoich najcenniejszych segmentów konsumenckich, zwiększając zasięg kampanii oraz świadomość konsumencką i pomagając tworzyć potrzebę u takich klientów. Trafniejsza identyfikacja najodpowiedniejszych odbiorców, daje Ci wyższe współczynniki konwersji oraz korzystniejsze wartości CPC i CPL, a zatem większe zyski.

Zapisz Się

Icon-Behavioural-Intelligence-WoG-220px