Monitorowanie wydajności

Stale pracujemy nad tym, aby rozwijać naszą technologie oraz gromadzenie i analizowanie danych, aby zapewnić Ci niezrównane możliwości w zakresie monitorowania wydajności. Dzięki wnikliwym i dogłębnym analizom jesteśmy w stanie stworzyć szczegółowy obraz segmentów klienckich – jakie produkty podobają się użytkownikom czy też gdzie, kiedy i w jaki sposób dokonują zakupów. Ten sposób działania pozwala nam na docieranie do ‘najwartościowszych’ dla Ciebie profili klientów, dzięki czemu możesz w łatwy sposób dotrzeć do nich za pomocą naszej sieci afiliacyjnej i mobilnej.

Behavioural intelligence

Nasze raporty przedstawiające schematy zachowań klientów dadzą Ci informacje o tym jaki rodzaj klientów odwiedza Twoją witrynę i dokonuje na niej zakupów. Otrzymasz wiedzę na temat źródeł najwartościowszych transakcji. Do dyspozycji masz raporty uwzględniające aspekt demograficzny, geograficzny, typy urządzeń, trendy sezonowe, zawartość koszyków oraz pozwalające tworzyć profile Twoich ‘najlepszych‘ klientów.

Media intelligence

Raporty media intelligence przedstawiają dokładne informacje na temat wydajności konkretnego kanału marketingowego w podziale na poszczególnych wydawców, umiejscowieniu reklamy,  zawartości koszyków oraz treści reklamowej. Dzięki temu będziesz miał pewność,że kierujesz swój przekaz do odpowiednich odbiorców, w najwłaściwszym momencie, wykorzystując najodpowiedniejsze do tego treści i urządzenia

Market intelligence

Porównuj swoją wydajność z wynikami konkurencji dzięki naszym raportom z monitorowania rynku. Zawierają one dogłębne i szczegółowe informacje pozwalające Ci zmierzyć swoją wydajność na tle konkurencji i średnich rynkowych w tak kluczowych aspektach jak prowizje, współczynniki konwersji, EPC, wydatki marketingowe, dobór wydawców oraz ich postrzeganie Twoich programów promocyjnych. Nasze wiodące na rynku moduły raportujące oraz posiadana przez nas wiedza  pozwolą Ci optymalizować wszystkie Twoje media, identyfikować i w pełni wykorzystywać okazje nadarzające się na rozwiniętych kanałach komunikacyjnych, a także możliwości nowo powstających kanałów i technologii.

Zapisz Się