Post-Install Performance Marketing

Reklamodawcy chcą mieć poczucie bezpieczeństwa w kwestii zwrotu z inwestycji pokładanej w media mobile. Największym wyzwaniem jest mierzenie konwersji dokonywanych przez użytkownika po instalacji aplikacji – na tym etapie wyliczamy ROI.

Dlatego Optimise wprowadziło rozwiązania monitorujące zaangażowanie użytkownika po instalacji aplikacji, wliczając w to zakup – najbardziej efektywny wskaźnik pozyskania użytkownika.
Korzyści ze współpracy z Optimise:

  • Pomożemy Ci zwiększyć zasięg, przez realizację kampanii w szerokiej grupie Wydawców.
  • Nasze zdywersyfikowane portfolio Wydawców, pozwoli Ci na testowanie wielu kanałów dotarcia zarówno na stronach mobilnych jak i wewnątrz aplikacji.
  • Mając na uwadze Twój ROI, to Ty ustalasz jaka akcja jest dla Ciebie najcenniejsza i za nią będziemy się rozliczać.
  • Prosta i przyjemna konfiguracja systemowa zapewnia szybki start kampanii
  • Synchronizacja wszystkich danych w czasie rzeczywistym możliwa jest dzięki połączeniom typu postback i API.
OptimiseMobile

Marketing mobilny

Większość klientów na swojej ścieżce zakupowej korzysta w pewnym momencie z urządzeń mobilnych, dlatego oferujemy szeroki wachlarz ściśle ukierunkowanych rozwiązań marketingowych pozwalających optymalizować media mobilne. Zwiększaj swój zasięg, zaangażowanie klientów oraz sprzedaż dzięki kampaniom opartym na pobieraniu aplikacji, deeplinkowaniu do produktów wewnątrz aplikacji mobilnych, mierzeniu sprzedaży dokonywanej wewnątrz aplikacje, integrowaniu z mobilnymi sieciami reklamowymi oraz wielu innym możliwościom.

Dowiedz się więcej >

Tracking mobilny

Nasza zaawansowana technologia mobilna pozwoli Ci mierzyć wszelką aktywność na mobilnych przeglądarkach, witrynach mCommerce oraz aplikacjach mobilnych opartych o najpopularniejsze platformy systemowe. Nasz cross device tracking pozwoli Ci uzyskać pełny obraz interakcji konsumentów z performance marketingiem na wszelkich urządzeniach i pozwoli Ci wynagradzać wydawców nawet jeśli ścieżka zakupowa obejmuje kilka urządzeń.

Dowiedz się więcej >

Developerskie SDK

Oferujemy wybór prostych, łatwych do zintegrowania SDK (Software Development Kits), które pozwolą Ci zwiększyć ilość instalowanych aplikacji oraz dokonywanych za ich pomocą zakupów, dzięki czemu zmaksymalizujesz swoje zyski z ruchu generowanego przez urządzenia mobilne. Dzięki SDK możesz w pełni wykorzystać naszą zaawansowaną technologię trackingu mobilnego i mierzyć każdą czynność użytkownika – od kliknięcia w reklamę, przez instalację i subskrypcję, po dokonanie zakupy, aktualizację i wiele więcej.

Dowiedz się więcej >

Monitoring mobilny

Wykorzystujemy naszą najnowocześniejszą technologię, gromadzone dane oraz wiedzę, aby zapewnić Ci niezrównany monitoring mobilnej wydajności. Dzięki niezwykle wysokiemu poziomowi szczegółowości dostarczanych przez nas danych możesz optymalizować sprzedaż pod kątem konkretnych urządzeń, systemów operacyjnych, dostawców usług oraz mobilnych formatów medialnych.

Dowiedz się więcej >

Mobile Trends

Sprawdź najnowsze trendy dotyczące sektora mobilnego bazujące na naszej wiedzy i doświadczeniu. Zebrane dane pochodzą z około 1,8 miliona transakcji, dokonany w 2014 roku. Uwzględniają wszystkich naszych Reklamodawców z branży handlu detalicznego turystyki, finansów, ubezpieczeń i telekomunikacji. Oraz dane z naszych biur w Wielkiej Brytanii, centralnej Europie, Indiach, krajach azjatyckich oraz Ameryce Łacińskiej.

Dowiedz się więcej >