Marketing mobile

Post install performance marketing

Nasza szeroka oferta kampanii mobile i możliwości rozliczeniowych pomaga Ci maksymalizować Twój zwrot z inwestycji zapewniając Cię, że zapłacisz tylko za akcje, które są dla Ciebie najcenniejsze. Niezależnie czy jest to instalacja, rejestracja czy sprzedaż.

Optimise zaufało już ponad 100 Reklamodawców, dla których z sukcesem zrealizowaliśmy kampanie na wszystkich kontynentach i branżach takich jak: FMCG, Retail and Shopping, Finance, Technology, Telco i Travel. W roku 2015 Optimise dostarczyło ponad 2 miliony pobrań aplikacji, na 12 różnych rynkach przy współpracy z ponad 150 Wydawcami mobile.

OptimiseMobile

Mobile marketing – podejście zorientowane.

  • Post-install performance marketing solutions, które umożliwia Reklamodawcom płacenie tylko za akcje, które są dla nich najcenniejsze. Niezależnie czy jest to Instalacja (CPI), rejestracja (CPR) czy sprzedaż (CPS)
  • Post-install event tracking, który monitoruje rezultaty kampanii i optymalizuje ją w czasie rzeczywistym.
  • Traffic hedging, który analizuje ruch ze wszystkich źródeł i wybiera te, które sprawdzają się najlepiej.
  • Budget capping, umożliwiający przetestowanie kampanii na mniejszym budżecie celem zweryfikowania KPI.
  • Advanced targeting, dzięki któremu możemy dobierać odpowiednią grupę demograficzną i jej konkretną lokalizację, realizując reklamę zarówno na stronach mobilnych jak i wewnątrz aplikacji.
  • Effective user acquisition zapewniający optymalizację i alokację budżetu względem najlepiej sprawdzających się kanałów.

.

Kampanie ukierunkowane na pobieranie aplikacji, z wykorzystaniem zaufanych źródeł

  • Deeplinkowanie do produktów wewnątrz aplikacji mobilnych
  • Mierzenie sprzedaży dokonywanych z aplikacji mobilnych
  • Integrowanie z wieloma mobilnymi sieciami reklamowymi
  • Mierzenie połączeń, zwiększające współczynnik konwersji w ruchu mobilnym
  • Kampanie mailowe przygotowane specjalnie na urządzenia mobilne
  • Kampanie generowania leadów przygotowane specjalnie na urządzenia mobilne
  • Programmatic display na stronach mobilnych, wewnątrz aplikacji oraz w mediach społecznościowych
  • Mierzenie rejestracji użytkowników celem sprawdzania zaangażowania po instalacji.
ipad-dashboard

Global mobile affiliate network

Poprzez naszą międzynarodową sieć mobile zwiększasz swój zasięg, zaangażowanie i pozyskanie użytkowników. Umożliwiamy realizację kampanii w Europie, Azji i Południowej Ameryce dzięki rozbudowanej sieci Wydawców, która obecnie posiada ponad 10,000 wartościowych źródeł ruchu, w 240 krajach, z możliwością dotarcia do 85% wszystkich użytkowników Internetu na świecie.

Nasz międzynarodowy zasięg to obecnie 56 miliardów odsłon miesięcznie w Europie, 120 miliardów na rynkach azjatyckich, oraz 16 miliardów dla Ameryki Południowej.

  • Świadomość: wykorzystanie bogatych formatów mediów mobilnych, aby naprowadzić konsumentów wprost do lejka zakupowego.
  • Bezpośrednia reakcja: wykorzystanie technologii ‘click to call’, aby dotrzeć do konsumentów poprzez ich smartfony i zamienić ruch mobilny w sprzedaż.
  • Zaangażowanie aplikacji: zwiększanie ilości pobieranych aplikacji poprzez wydajne kampanie mobilne typu pay-per-install.
  • Ukierunkowywanie przekazu: wykorzystanie naszej mobilnej sieci reklamowej, aby skierować przekaz do konkretnych odbiorców na ich ulubionych urządzeniach mobilnych.Sites de cupons e cashback

Wydawcy Mobile

Pomagamy wydawcom optymalizować zyski z ruchu generowanego przez urządzenia mobilne dzięki bogatemu wyborowi kampanii afiliacyjnych dostępnych w kanale mobile. Wszystkie oferują konkurencyjne prowizje (CPA, CPL oraz CPI) i są wspierane naszą zaawansowaną technologią trackingu mobilnego pozwalającego śledzić dokonywane sprzedaże, leady oraz instalacje aplikacji na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Oferujemy także proste, łatwe do zintegrowania SDK, współpracujące z najpopularniejszymi platformami systemowymi.

Zapisz Się