Tracking mobile

Nasza zaawansowana technologia mobile pozwoli Ci mierzyć wszelką aktywność na mobilnych przeglądarkach, witrynach mCommerce oraz aplikacjach mobilnych opartych na systemach iOS, Android oraz Windows.

Technologia mobile tracking

  • Post-install event tracking, który pozwala na mierzenie zdarzeń dokonywanych po instalacji aplikacji
  • Deferred deep-linking, pozwalający na kierowanie użytkownika w pożądane miejsce zarówno wewnątrz aplikacji jak i na konkretny Landing Page.
  • In-app sales tracking, aby maksymalizować zyski związane z generowaniem sprzedaży przez użytkowników.
  • Real-time reporting, monitorujący poszczególne źródła ruchu i optymalizujący kampanię pod kontem najbardziej zaangażowanych użytkowników.

Prosta i przejrzysta konfiguracja kampanii:

  • Integracja ze wszystkimi największymi platformami 3rd party takimi jak Appsflyer, Apsalar, HasOffers/Tune etc.
  • Rozbudowany SDK pozwalający na dowolną konfigurację względem wymagań Reklamodawcy
  • Global pixel postback zintegrowany ze wszystkimi największymi Wydawcami z sektora mobile skraca czas uruchomienia kampanii.

Cross-device tracking

Nasz tracking mierzy również aktywności, które zapoczątkowane są na jednym urządzeniu, a finalizowane na drugim. Pozwala to na uzyskanie pełnego obraz ścieżki zakupowej danego konsumenta i wynagradzanie wydawców nawet jeśli ścieżka zakupowa obejmuje kilka urządzeń.

Zapisz Się