Trendy mobile

Dane zebrane z ok. 1,8 miliona dokonanych w 2014 roku transakcji online uwzględniają wszystkich naszych reklamodawców z takich branż jak handel detaliczny, turystyka, finanse, ubezpieczenia i media, w Wielkiej Brytanii, centralnej Europie, Indiach, krajach azjatyckich oraz Ameryce Łacińskiej.

Mobile trend type

2014 Mobile Performance

•    50% ruchu w sieci zostało wygenerowane przez urządzenia mobilne                             w porównaniu do 11% w 2013 roku
•   42% ruchu w sieci zostało wygenerowane przez smartfony                                              w porównaniu do 7% w 2013 roku
•    8% ruchu w sieci zostało wygenerowanego przez tablety                                                 w porównaniu do 4% w 2013 roku
•   36% transakcji zostało dokonanych z urządzeń mobilnych                                                w porównaniu do 10% w 2013 roku
•   27% transakcji zostało dokonanych poprzez smartfony                                                     w porównaniu do 5% w 2013 roku
•   • 9% transakcji zostało dokonanych poprzez tablety w porównaniu do 5% w 2013 roku

2014 Podstawowe informacje dotyczące mediów mobilnych

•   urządzenia mobilne generowały 369.000 kliknięć dziennie
•   311.000 z tych kliknięć pochodziło ze smartfonów
•   urządzenia mobilne generowały 4.800 transakcji dziennie
•   3.600 z tych transakcji pochodziło ze smartfonów
•   w każdej godzinie, urządzenia mobilne generowały 15.400 kliknięć oraz 200 transakcji

Mobile trend type 2
Mobile trend smartMobile trends tablet

2014 Trendy w urządzeniach mobilnych

•   smartfony z systemem Android generowały 94% ruchu sieciowego oraz 89% transakcji
•   smartony iPhone generowały 5% ruchu sieciowego oraz 10% transakcji
•   tablety z systemem Android generowały 86% ruchu sieciowego oraz 54% transakcji
•   tablety iPad generowały 12% ruchu sieciowego oraz 41% transakcji

 

Monitoring mobilny

Wykorzystujemy naszą najnowocześniejszą technologię, gromadzone dane oraz wiedzę, aby zapewnić Ci niezrównany monitoring mobilnej wydajności. Dzięki niezwykle wysokiemu poziomowi szczegółowości dostarczanych przez nas danych możesz optymalizować sprzedaż pod kątem konkretnych urządzeń, systemów operacyjnych, dostawców usług oraz mobilnych formatów medialnych.

Dowiedz się więcej >
Icon-Optimise-Mobile-Marketing-PoW-220px

Marketing mobilny

Większość klientów na swojej ścieżce zakupowej korzysta w pewnym momencie z urządzeń mobilnych, dlatego oferujemy szeroki wachlarz ściśle ukierunkowanych rozwiązań marketingowych pozwalających optymalizować media mobilne. Zwiększaj swój zasięg, zaangażowanie klientów oraz sprzedaż dzięki kampaniom opartym na pobieraniu aplikacji, deeplinkowaniu do produktów wewnątrz apliakcji, mierzeniu sprzedaży dokonywanej poprzez te aplikacje, integrowaniu z mobilnymi sieciami reklamowymi oraz wielu innym możliwościom.

Dowiedz się więcej >